follow your dream

גן אירועים בשרון

event resort

לבחור גן אירועים בו תרצו לקיים את החתונה שלכם היא אחת הבחירות החשובות ביותר. בקאהי ריזורט אירועים ניתן לערוך חתונות ואירועים בכל עונות השנה. בלוקיישן מרהיב שמרגיש כמו חופשה במלדיביים וגם ניתן להתאכסן בבונגלוז המושלם לאחר האירוע. מטבח עטור כוכבי מישלן של השף מושיק רוט וכל זה במרחק של כחצי שעה נסיעה מתל אביב.

 

    או דברו איתנו 09-744-3300

    בואו לחגוג איתנו
    contact us

    אנחנו בקאהי גן אירועים בשרון אוהבים לעזור לזוגות ליצור את היום המדהים ביותר בחייהם עם האנשים שהכי אכפת להם מהם. כל אחד ואחד מחברי הצוות שלנו נלהב באמת לקרב אנשים כדי לחגוג את האהבה ואת מסורת הנישואים. כשאתה מספר לנו מהי חתונת החלומות שלך, אנחנו מגשימים את זה! זה העונג המוחלט שלנו לעשות כל שביכולתנו כדי להפוך את הזיכרונות האלה למיוחדים עבורך ועבור יקיריכם. ובכל מה שנוגע לתכנון ולוגיסטיקה, דאגנו לזה – מהאוכל מעורר תיאבון והצוות החביב, ועד לעיצוב מרהיב וקוקטיילים ייחודיים, אנו מציעים שירות ללא דופי ללא הפתעות.

     

    כדי להקל על התהליך שלכם. אנו נתאים את החוויה שלך כדי לענות על החזון הייחודי שלכם ונספק את התמיכה כדי לארגן חגיגה בלתי נשכחת. בואו ננהל שיחה ונעשה את הצעדים הבאים לחיים שלמים של זיכרונות.

     

    אירוע מחזיק במלוא הפוטנציאל להפוך להיות אחד הימים המרגשים בחייו של כל אדם. עם זאת, בדרך כלל אין קסמים בתחום הזה. כדי שהאירוע יהיה מושלם, מהנה וזכיר, חשוב לקבל את ההחלטות הנכונות. בחירה של גן אירועים היא ללא ספק מהחשובות שבהן, אבל החדשות הטובות הן שאתם נמצאים במקום הנכון.

     

    מתחם האירועים קאי (Kai) הוא מהבשורות המשמעותיות של תחום האירועים בישראל בשנים האחרונות, ומקום שמחזיק במלוא הפוטנציאל לספק לכם אירוע חד פעמי מהחלומות.

     

    כשאירוע פוגש חופשה

    קאי הוא הרבה יותר מאשר גן אירועים בשרון. למעשה, זה הכי קרוב לאירוע במקום אקזוטי וקסום שיש בישראל. הסיבה היא שהמתחם מציע אירוח בבקתות יוקרה מפוארות, שעוצבו בהשראה ברורה של האיים המאלדיביים. אם חלמתם למשל על חתונה במקום המציע לפני ואחרי החגיגה את האפשרות לשכשך בבריכות פרטיות, לשבת במרפסת חלומית או לטעום ממיטב המשקאות האלכוהוליים הטרופיים בבר מאובזר היטב, כאן תוכלו לקבל מענה מלא.

     

    המקום מציע בין השאר לאונג' פרטי הפועל 24/7, רוף טופ עם בריכה מפנקת ובר, בית קפה והפתעות נוספות שישדרגו את האירוע שלכם בעשרות מונים. למעשה, אצלנו החגיגה מתחילה מספר שעות לפני האירוע ומסתיימת בלילה וגם ביום שאחרי, עם האפשרות ללון בריזורטים היוקרתיים. במקרה של חתונה, לדוגמה, תוכלו להתחיל את ירח הדבש ממש מיד עם סיום האירוע.

     

    חגיגה של טעמים

    בסופו של יום, ההצלחה של אירוע נמדדת במידה רבה על פי האוכל המוגש בו: הוא זה שעשוי ליצור אצל האורחים את תחושת ה"וואוו" החשובה כל כך או להפוך את האירוע לזכיר. אז למה שלא לבחור בגן אירועים שלהיבט הקולינרי שלו אחראי שף מהשורה הראשונה בעולם, המעוטר בכוכבי מישלן?

     

    זה בדיוק מה שתקבלו בקאי. מתחם האירועים שלנו מציע תפריט מהמטבח היצירתי, המודרני והאיכותי של השף מושיק רוט. התוצאה היא תפריט מרגש (וכשר) המותאם לכל אירוע באופן אישי בהתאם לסוגו, לסדר הגודל שלו ולפרמטרים נוספים.

     

    הלוקיישן כן קובע

    כאשר בוחרים מקום לקיום אירוע, צריך להיכנס לנעלי האורחים. העדיפות הברורה היא לבחור במיקום נגיש ונוח להגעה, מה שמגביר את הסיכויים לנוכחות מלאה של האורחים ולשביעות רצון שלהם. כי מי אוהב לבלות שעות ארוכות בכבישים לפני או אחרי אירוע?

     

    במקרה של מתחם האירועים קאי, אפשר לסמן "וי" גדול גם מהבחינה הזו. המתחם ממוקם כאמור בלב אזור השרון, מרחק של כחצי שעת נסיעה בלבד מתל אביב. אם מוסיפים את דרכי ההגעה הנוחות והחנייה המרווחת, אפשר להגיע למסקנה שאתם יכולים להיות רגועים לחלוטין גם מהבחינה הזו.

     

    אירוע בהתאמה אישית מלאה

     

    כשעורכים אירוע, חשוב מאוד לספק לאורחים את הערך המוסף. האירוע בהחלט יכול לחרוג מהנוסחאות המקובלות לעריכת האירוע, עובדה שעשויה להקנות לו יתרון משמעותי. אלא שדגש מרכזי לא פחות הוא על ההתאמה המלאה של האירוע לרצונות של בעלי האירוע, מכיוון שזהו הערב המרגש שלהם.

     

    בין אם אתם עורכים אירוע פרטי על סוגיו (חתונה, בר ובת מצווה, ברית מילה, בריתה וכדומה), ובין אם אירוע עסקי, גן האירועים קאי יוכל להתאים לכם באופן מלא את האירוע לצרכים הנקודתיים שלכם. העיצוב, לוח הזמנים והאוכל הם רק חלק מההיבטים שמתוכננים על פי הטעם האישי, ההעדפות והרצונות של חתני וכלות השמחה.

     

    המסקנה ברורה: אם אתם נמצאים לקראת אירוע, אתם לא יכולים להסתפק בפחות מהטוב ביותר. אתם מוזמנים ליצור קשר עם גן האירועים קאי ולהתחיל לתכנן יחד עם הצוות שלנו את הערב המיוחד שלכם.

    Call Now Button
    logo_kahi_1-png