גן אירועים בעמק חפר

מארגנים אירוע? אין ספק שאחד האתגרים הגדולים ביותר הוא למצוא את המקום המושלם לקיים בו את האירוע. מקום שיהיה מרהיב ביופיו, בלוקיישן מצוין, בו כל הרכיבים יתחברו יחדיו לכדי שלם אחד היוצר ערב בלתי נשכח: העיצוב, האוכל, הצוות, הטכנולוגיה וכן הלאה. החדשות הטובות הן שהחיפושים שלכם הסתיימו ברגע זה.

קאי (Kahi), גן אירועים בעמק חפר, הוקם במטרה לשנות את הסטנדרט של עריכת אירועים בישראל. הנה כל מה שחשוב לדעת עליו ועל האופן שבו תוכלו להפיק כאן אירוע מהחלומות.

 

המאפיינים העיקריים של קאי

קאי הוא ריזורט אירועים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. החזון העיקרי שלנו הוא לספק לכם – וכמובן שגם לאורחים שלכם – את החופש המוחלט, בדיוק כפי שמצפים באירועים משמחים דוגמת חתונה, בר או בת מצווה, ברית מילה או בריתה, אירועים עסקיים על סוגיהם וכן הלאה. אצלנו תוכלו לשמוח, ליהנות, להתענג ובעיקר לאהוב, עם האנשים החשובים לכם ביותר.

הידע, הניסיון והכלים שלנו מאפשרים ארגון אירוע בהתאמה מלאה למאפיינים, לצרכים ולרצונות שלכם. אנחנו מספקים ליווי אישי לכל אורך הדרך: מהתכנון הראשוני, דרך ארגון האירוע עד לרזולוציות הקטנות ביותר שלו ועד לתפעול האירוע בפועל, ונמצאים שם עבורכם תמיד.

 

מישלן באירוע שלכם

אחת מגולות הכותרת של קאי היא, ללא ספק, האוכל המוגש בו. בכמה אירועים בהם הייתם בחיים שלכם, מי שעמד מאחורי התפריט היה שף מעוטר ברמה הבינלאומית, עם שני כוכבי מישלן ומסעדות מצליחות בישראל ומעבר לים? 

זה בדיוק המקרה אצלנו, כאשר לחוויה הקולינרית אחראי לא אחר מאשר שף העל מושיק רוט. אנחנו מציעים מטבח קונספט ייחודי, בהתאם לחזונו היצירתי שלל מושיק רוט המספק לאורחים חוויה גסטרונומית מהמעלה הראשונה, ייחודית ממה שהתרגלו אליו בתחום האירועים בישראל. מנות יצירתיות ומקוריות, על טהרת הבישול המולקולרי, המשלבות בין מראה ייחודי לבין טעם עשיר במיוחד.

 

מתפנקים גם אחרי האירוע

בקאי, אנחנו מציעים לכם חגיגה ש(כמעט) לא נגרמת. המטרה היא להציע לכם חוויית אירוח טוטאלית, שאחד ההיבטים המרכזיים שלה הוא בקתות החלומות שלנו. את מתחם הבקתות עיצבנו בהשראת ריזורטים מפוארים הממוקמים ביעדים אקזוטיים, בדגש על האיים המלדיביים. זה הדבר הכי קרוב לחופשה מפנקת באי אקזוטי ומבודד שיש בישראל – והכול מרחק נסיעה קצר מערי המרכז והשרון

אי אפשר להישאר אדישים לבקתות היוקרה, שישמחו לארח אתכם ואת האורחים גם לאחר תום האירוע: העיצוב האקזוטי האלגנטי, בריכות השכשוך הפסטורליות (מעליהן מיקמנו ערסל וגם סולם, המאפשר ירידה נוחה לטבילה), המרפסת המאובזרת, גשר העץ המחבר בין הבקתות ובר הלאונג' המציע קוקטיילים חגיגיים לאורחים הם רק חלק מהאלמנטים שמראים איך חשבנו בשבילכם על הפרטים הקטנים ביותר. בבוקר, תוכלו להתעורר לניחוחות המשכרים של ארוחת בוקר מפנקת שהוכנה בדיוק בשבילכם.

 

המיקום כן קובע

יתרון משמעותי נוסף של קאי הוא המיקום שלו. אולמות אירועים בעמק חפר מאופיינים בנגישות גבוהה במיוחד מרוב חלקי הארץ,  מה שהופך את ההגעה לפשוטה עבור האורחים ועשוי להבטיח נוכחות מקסימלית שלהם ביום המאושר שלכם.

חשוב לא פחות הוא שהמיקום מהווה חלק בלתי נפרד מהאווירה הכללית של האירוע. מצד אחד, גן האירועים שלנו קרוב מאוד לכל מה שחשוב להיות קרוב אליו בישראל. מצד שני, בחרנו באזור פסטורלי השונה מהאווירה המאפיינת את הערים הסואנות בישראל. ניתן בדרך זו ליהנות מכל העולמות, בדרך לאירוע חד פעמי שייחקק שנים אצל כל אחד מהאורחים.

אתם מוזמנים ליצור קשר, להגיע להתרשם ולהבין מדוע אין לכם בחירה טובה יותר לקיום האירוע מאשר בקאי אירועים.

Call Now Button
logo_kahi_1-png